Algemene informatie

Onze vereniging bestaat sinds 1959 en heeft ongeveer 60 voornamelijk jonge leden. Naast het grote orkest met 32 leden heeft de vereniging ook een opleidingsorkest met 20 leden, dat door dezelfde dirigent wordt geleid: Michiel Drijver, en een muziekschool waar zo'n 45 kinderen en volwassenen muziekles krijgen.

Het doel van onze vereniging is om muziek te maken met een gezellige groep mensen.

Naast onze wekelijkse repetitie (het hele jaar, met uitzondering van de kerstvakantie en de maanden juli en augustus) verzorgt de vereniging een paar keer per jaar een concert en in samenwerking met de docenten van de muziekschool, één keer per jaar een solistenavond (Waerts Muziekpodium). Daarnaast doen we mee aan verschillende evenementen en festivals, gaan we om het jaar een weekend weg en houden we onze jaarlijkse barbecue aan het begin van het seizoen.

December

vr 14: Vriendenavond

za 02: Openingsconcert 60-jarig Jubileumjaar

za 09: Tulpenactie (verkoop)

za 30: Feestavond

za 15: Jubileum Concert met Leona Philippo en projectkoor

Laatste nieuwtjes en bijzonderheden

11-11 De boekenmarkt was weer geslaagd. Iedereen bedankt!

05-11 Boeken voor de boekenmarkt zijn nog steeds welkom!

28-10 Weekend Siensbach achter de rug: Fantastisch was het, een verslag volgt!!! Duitse pers lovend!!

21-10 Bij het jubileumconcert gaan wij optreden met LEONA PHILIPPO!!

11-10 Het gastenboek is weer beter te zien op deze site. Vul hem gerust eens in!!

06-10 BOEKEN gezocht, wie heeft er boeken voor ons?

03-10 Op de site staat voortaan het hoofdstuk "Jubileumjaar 2019" met de laatste informatie voor geinteresseerden

30-09 Het Pannenkoekenfestijn was een geslaagd festijn. Iedereen bedankt! Volgend jaar weer?

04-07 Ook onze vereniging is voor diverse muzikale activiteiten wel afhankelijk van derden. Wij zijn er dan ook bijzonder trots op dat wij voor de aanschaf van muziekinstrumenten een gift hebben ontvangen van het Prins Bernhardfonds!!! Behalve trots bedanken wij het Prins Bernhardfonds hier natuurlijk ook voor.