Algemene informatie

Onze vereniging bestaat sinds 1959 en heeft ongeveer 60 voornamelijk jonge leden. Naast het grote orkest met 32 leden heeft de vereniging ook een opleidingsorkest met 20 leden, dat door dezelfde dirigent wordt geleid: Michiel Drijver, en een muziekschool waar zo'n 45 kinderen en volwassenen muziekles krijgen.

Het doel van onze vereniging is om muziek te maken met een gezellige groep mensen.

Naast onze wekelijkse repetitie (het hele jaar, met uitzondering van de kerstvakantie en de maanden juli en augustus) verzorgt de vereniging een paar keer per jaar een concert en in samenwerking met de docenten van de muziekschool, één keer per jaar een solistenavond (Waerts Muziekpodium). Daarnaast doen we mee aan verschillende evenementen en festivals, gaan we om het jaar een weekend weg en houden we onze jaarlijkse barbecue aan het begin van het seizoen.

22-12: Kaarten Openingsconcert Jubileumjaar vanaf 2-2-19 te koop voor 5 euro.

15-12 Kuiper Sloopwerken, Wiba Autobanden en Autoservice Van der Waals zijn nieuw als adverteerders. Onze hartelijke dank!!

23-11 Domeinnaam www.jubileumwaard.nl geregistreerd voor jubileumjaar!

Januari

wo 2: Start kaartverkoop Openingsconcert

za 02: Openingsconcert 60-jarig Jubileumjaar in de Oude School en tevens START KAARTVERKOOP voor jubileumconcert 15/06

za 09: Tulpenactie (o.v.)