Algemene informatie

Onze vereniging bestaat sinds 1959 en heeft ongeveer 60 voornamelijk jonge leden. Naast het grote orkest met 32 leden heeft de vereniging ook een opleidingsorkest met 20 leden, dat door dezelfde dirigent wordt geleid: Michiel Drijver, en een muziekschool waar zo'n 45 kinderen en volwassenen muziekles krijgen.

Het doel van onze vereniging is om muziek te maken met een gezellige groep mensen.

Naast onze wekelijkse repetitie (het hele jaar, met uitzondering van de kerstvakantie en de maanden juli en augustus) verzorgt de vereniging een paar keer per jaar een concert en in samenwerking met de docenten van de muziekschool, één keer per jaar een solistenavond (Waerts Muziekpodium). Daarnaast doen we mee aan verschillende evenementen en festivals, gaan we om het jaar een weekend weg en houden we onze jaarlijkse barbecue aan het begin van het seizoen.

za 29: Oud Papier ophalen

zo 30: Pannenkoeken-festijn

Oktober

do 25 t/m zo 28 uitwisseling naar Siensbach

zo 4: Deelname Westfriesland Festival

zo 11: Boekenmarkt

December

vr 14: Vriendenavond

za 02: Openingsconcert 60-jarig Jubileumjaar

za 09: Tulpenactie (verkoop)

Laatste nieuwtjes en bijzonderheden

04-07 Ook onze vereniging is voor diverse muzikale activiteiten wel afhankelijk van derden. Wij zijn er dan ook bijzonder trots op dat wij voor de aanschaf van muziekinstrumenten een gift hebben ontvangen van het Prins Bernhardfonds!!! Behalve trots bedanken wij het Prins Bernhardfonds hier natuurlijk ook voor.

26-06 Wij zijn op zoek naar enthousiaste muzikanten....lees hier naast meer

13-06 Koop je wel eens bij een webwinkel? Doe dit dan aub via Sponsorklikshier op onze site