Flow 2.0

Als muzikant beheers je je instrument en kun je muziekstukken spelen. Maar hoe kom je tot de ultieme muzikale beleving? Na een succesvol project in 2015 gaan we deze zomer opnieuw op zoek naar de flow!

We maken, onder leiding van dirigent Michiel Drijver, verbinding met andere muzikanten wat zorgt voor mooie muzikale lijnen en mengklanken. Ook wordt gewerkt aan vaardigheden voor verbindend samenspel en een overtuigend muzikaal verhaal. In vier repetities wordt toegewerkt naar de ultieme muzikale beleving op een sfeervolle klanklocatie: de Hervormde Kerk in Anna Paulowna.

Concert
Het concert vindt plaats op zaterdagavond 24 juni (aanvang 20:00 uur) in de Hervormde Kerk in Anna Paulowna (Molenvaart 21). Kaarten bestellen kan via onze website, bij Tankstation Van Zijl of bij Bruna in Anna Paulowna.

22-12: Kaarten Openingsconcert Jubileumjaar vanaf 2-2-19 te koop voor 5 euro.

15-12 Kuiper Sloopwerken, Wiba Autobanden en Autoservice Van der Waals zijn nieuw als adverteerders. Onze hartelijke dank!!

23-11 Domeinnaam www.jubileumwaard.nl geregistreerd voor jubileumjaar!

Januari

wo 2: Start kaartverkoop Openingsconcert

za 02: Openingsconcert 60-jarig Jubileumjaar in de Oude School en tevens START KAARTVERKOOP voor jubileumconcert 15/06

za 09: Tulpenactie (o.v.)