Water & Vuur (UITVERKOCHT)

Ga mee op muzikale reis langs de elementen water en vuur!

Op vrijdag 23 en zaterdag 24 maart 2018 presenteert Muziekvereniging Wieringerwaard twee muzikale avonden in het thema 'water & vuur'. Het deel 'water' leidt u langs de stroom van een rivier. U maakt een muzikale bergwandeling waarbij de klanken weerkaatsen in de vallei. Mist zorgt voor verwarring maar gelukkig wordt het weer helder. De reis gaat verder langs de ijsvlaktes van Antartica. In het andere deel, 'vuur', bezoekt u diverse landen op muzikale wijze en hoort u energieke stukken met veel opzwepende ritmes. Geniet van melodische percussie en swingende trompetpartijen.

"Water & Vuur" vindt plaats in dorpshuis De Oude School en vangt beide avonden aan om 20:00 uur

(let op: zaal geopend vanaf 19:30 uur).

Kaartverkoop
Kaarten voor Water & Vuur kosten €12,50 en zijn verkrijgbaar via onderstaande weblinks of bij Tankstation Van Zijl aan de Molenweg in Wieringerwaard.

Aan het kopen van kaarten via onderstaande weblink zijn extra administratiekosten gebonden.

Tickets Water & Vuur vrijdag 23 maart (niet meer mogelijk)
Tickets Water & Vuur zaterdag 24 maart (niet meer mogelijk)

MA 02-07: tijd 18.30 uur: Optreden Talentenorkest De Tweewegen (locatie buiten of binnen, weersafhankelijk)

ZA 30-06: Oud papier ophalen

VR 13-07: Waerts Muziekpodium

Laatste nieuwtjes en bijzonderheden

13-06 Koop je wel eens bij een webwinkel? Doe dit dan aub via Sponsorklikshier op onze site.

08-06: Tweede kerkconcert ook geslaagd! De pers schreef: "staande ovatie voor orkest!"

04-06: Talentenorkest De Tweewegen gaat optreden!!

01-06: Eerste geslaagde kerkconcert In Hippolytushoef achter de rug. Op 8-6 het tweede in Kolhorn

18-4: Succesvol optreden van leerlingen basisschool De Tweewegen en het opleidingorkest bij de St. Surplus

19-3: Muziekinstrumenten uitgereikt. Vandaag zijn de muziekinstrumenten aan de deelnemende leerlingen aan de muziekimpuls uitgereikt. Lees meer

Wijziging in het bestuur. Voorzitter Gerrit Kramer en bestuurslid Roos Slot zijn tijdens de laatste ALV afgetreden. Nieuw in het bestuur zijn: Dennis Burger (voorzitter) en Karin Arends (vice-voorzitter). Bestuur en leden danken Gerrit en Roos voor hun 'volle inzet' gedurende de afgelopen jaren!! Uiteraard ook Dennis en Karin veel succes op jullie nieuwe positie.