www.jubileumwaard.nl

Op dit gedeelte van onze site vind je de laatste informatie over ons Jubileumjaar 2019

Deze bladzijde wordt geregeld ververst. Laatste update 8-1-2019.

Belangrijke data:

Zat. 2 februari*: Openingsconcert Jubileumjaar. Thema is: FEEST! Na afloop van het concert is er volop gelegnheid na te praten bij onze 'after party'. Kaarten voor dit concert zijn vanaf 2 januari bij Van Zijl aan de Molenweg te Wieringerwaard te koop, kosten 5 euro p.p. (tekst gaat hieronder verder)

Zat. 30 maart: Feestavond t.g.v. het Jubileumjaar. Thema: Foute Party. Toegangsprijs 10,00 euro, met medewerking van de DJ's Wout en Jaimy. Nadere informatie volgt.

Zat. 15 juni**: Jubileumconcert met o.a. Jubileum Projectkoor en Leona Philippo. Kaarten kosten 22,50 euro p.p. en zijn vanaf 3 februari 2019 online te koop (of eerder tijdens het openingsconcert op 2 februari).

Leona Philippo

Informatie:

*Kaarten voor het Openingsconcert zijn vanaf 2 januari te koop bij Van Zijnl, kosten 5 euro p.p. Thema van het concert: Feest!

Verkoop toegangskaarten voor het Jubileumconcert van 15 juni start tijdens het openingsconcert van 2 februari. Toegangskaarten Jubileumconcert kosten 22,50 euro p.p. Vanaf 3 februari zijn deze kaarten alleen online te koop. Meer informatie volgt op deze site.

** Informatie over het Jubileumconcert van 15 juni met Leona Philippo en het Jubileum Projectzangkoor.

Op 15 juni staat ons Jubileumconcert gepland. Die avond geven wij een muzikale theatershow in theater COOL in Heerhugowaard samen met de BN-ster: LEONA PHILIPPO  en een Projectkoor. Leona is een winnares van o.a. Voice of Holland en Maestro. Toegangskaarten a 22,50 euro p.p. zijn vanaf 3 februari online te koop.

Jubileum Projectkoor: Voor dit concert zijn wij ook op zoek naar zangers en zangeressen die deel willen aan een groot projectkoor. Samen met het orkest en Leona staat u dan op het podium van theater COOL. Kosten 10 euro p.p.

Repetitiedata en tijden Jubileum Projectzangkoor:

De repetitiedagen voor het koor zijn op de volgende data: vrijdag 17 mei, zondag 19 mei, vrijdag 24 mei, vrijdag 31 mei en vrijdag 14 juni.

Vrijdag 17, 24 en 31 mei is de repetitie van 19.30 uur tot 21.00 uur met eventuele uitloop tot 21.30 uur. Er zal gezamenlijk met het orkest koffie gedronken worden in de pauze. De tijden voor zondag 19 mei moeten nog vastgesteld worden. Vrijdag 14 juni is de generale dus de gehele avond. De repetities zullen gehouden worden in de hal van brede school “de Pauw” aan de Populierenlaan in Wieringerwaard.

Zaterdag 15 juni, de dag van de uitvoering, zal er ook voorafgaande aan de uitvoering gerepeteerd worden in theater COOL. Deze tijden zijn nog niet bekend.

Al geinteresseerd om met het projectkoor mee te doen? Meld je dan nu alvast aan via pr@muziekverenigingwieringerwaard.nl. Na aanmelding krijg je, zodra meer bekend is, informatie over het projectkoor.

22-12: Kaarten Openingsconcert Jubileumjaar vanaf 2-2-19 te koop voor 5 euro.

15-12 Kuiper Sloopwerken, Wiba Autobanden en Autoservice Van der Waals zijn nieuw als adverteerders. Onze hartelijke dank!!

23-11 Domeinnaam www.jubileumwaard.nl geregistreerd voor jubileumjaar!

Januari

wo 2: Start kaartverkoop Openingsconcert

za 02: Openingsconcert 60-jarig Jubileumjaar in de Oude School en tevens START KAARTVERKOOP voor jubileumconcert 15/06

za 09: Tulpenactie (o.v.)