GEZOCHT! ENTHOUSIASTE MUZIKANTEN!

Muziekvereniging Wieringerwaard is een fanfareorkest dat bestaat uit ongeveer vijvendertig enthousiaste leden. Het niveau van de leden loopt erg uiteen; van beginnende muzikanten tot gevorderde amateurs en conservatoriumstudenten.

We repeteren één keer in de week op vrijdagavond van 20:00 tot 22:15 en verzorgen ca. vijf activiteiten (bijv. (samenwerkings-)concerten, masterclasses) per jaar. We zijn altijd op zoek naar enthousiaste en gemotiveerde muzikanten, maar binnen onze huidige bezetting hebben we nog enkele plaatsen beschikbaar.

Per direct zijn er op trompet,  bastrombone, hoorn en altsaxplaatsen vacant. Partijen worden vaak binnen de sectie verdeeld.

Wij zoeken…
een enthousiaste musicus (M/V) met affiniteit voor verschillende soorten muziek binnen de fanfare.

Wij bieden…
een plek in een fanfareorkest waar gezelligheid, kwaliteit en samenspel voorop staan. Je wordt lid voor minimaal één seizoen, tussentijds opzeggen is voor ons eigenlijk geen optie. Een proeftijd is uiteraard mogelijk. We bieden je de gelegenheid om op je eigen niveau flink uitgedaagd te worden.

Wij hebben de ambitie om regelmatig personen uit de muziekwereld uit te nodigen om bijvoorbeeld een repetitie te leiden, een compositie toe te lichten of ons te trainen in een bepaald aspect van muziek maken, bijvoorbeeld ademhalingstechniek of zuiverheid. Daarnaast willen we de komende jaren meer optredens in de regio verzorgen.

Nieuwsgierig geworden? Neem dan contact op met orkestzaken@muziekverenigingwieringerwaard.nl !

ma 24: Muziek Impuls

Juli '19

za 15: Waerts Muziekpodium

Nov '19

vr 1: Vrienden+ avond

zo 3: Boekenmarkt

zo 24: De kracht van Samen Spelen

December '19

za 21: Muzikale winterwandeling

17-04: 1e repetitie in theater Cool zit erop.

10-03: Iedereen bedankt voor zijn bijdrage aan de Rommelmarkt. Het was weer een succes!