GEZOCHT! ENTHOUSIASTE MUZIKANTEN!

Muziekvereniging Wieringerwaard is een fanfareorkest dat bestaat uit ongeveer vijvendertig enthousiaste leden. Het niveau van de leden loopt erg uiteen; van beginnende muzikanten tot gevorderde amateurs en conservatoriumstudenten.

We repeteren één keer in de week op vrijdagavond van 20:00 tot 22:15 en verzorgen ca. vijf activiteiten (bijv. (samenwerkings-)concerten, masterclasses) per jaar. We zijn altijd op zoek naar enthousiaste en gemotiveerde muzikanten, maar binnen onze huidige bezetting hebben we nog enkele plaatsen beschikbaar.

Per direct zijn er op trompet,  bastrombone, hoorn en altsaxplaatsen vacant. Partijen worden vaak binnen de sectie verdeeld.

Wij zoeken…
een enthousiaste musicus (M/V) met affiniteit voor verschillende soorten muziek binnen de fanfare.

Wij bieden…
een plek in een fanfareorkest waar gezelligheid, kwaliteit en samenspel voorop staan. Je wordt lid voor minimaal één seizoen, tussentijds opzeggen is voor ons eigenlijk geen optie. Een proeftijd is uiteraard mogelijk. We bieden je de gelegenheid om op je eigen niveau flink uitgedaagd te worden.

Wij hebben de ambitie om regelmatig personen uit de muziekwereld uit te nodigen om bijvoorbeeld een repetitie te leiden, een compositie toe te lichten of ons te trainen in een bepaald aspect van muziek maken, bijvoorbeeld ademhalingstechniek of zuiverheid. Daarnaast willen we de komende jaren meer optredens in de regio verzorgen.

Nieuwsgierig geworden? Neem dan contact op met orkestzaken@muziekverenigingwieringerwaard.nl !

December

vr 14: Vriendenavond

za 02: Openingsconcert 60-jarig Jubileumjaar

za 09: Tulpenactie (verkoop)

za 30: Feestavond

za 15: Jubileum Concert met Leona Philippo en projectkoor

Laatste nieuwtjes en bijzonderheden

11-11 De boekenmarkt was weer geslaagd. Iedereen bedankt!

05-11 Boeken voor de boekenmarkt zijn nog steeds welkom!

28-10 Weekend Siensbach achter de rug: Fantastisch was het, een verslag volgt!!! Duitse pers lovend!!

21-10 Bij het jubileumconcert gaan wij optreden met LEONA PHILIPPO!!

11-10 Het gastenboek is weer beter te zien op deze site. Vul hem gerust eens in!!

06-10 BOEKEN gezocht, wie heeft er boeken voor ons?

03-10 Op de site staat voortaan het hoofdstuk "Jubileumjaar 2019" met de laatste informatie voor geinteresseerden

30-09 Het Pannenkoekenfestijn was een geslaagd festijn. Iedereen bedankt! Volgend jaar weer?

04-07 Ook onze vereniging is voor diverse muzikale activiteiten wel afhankelijk van derden. Wij zijn er dan ook bijzonder trots op dat wij voor de aanschaf van muziekinstrumenten een gift hebben ontvangen van het Prins Bernhardfonds!!! Behalve trots bedanken wij het Prins Bernhardfonds hier natuurlijk ook voor.