Nieuwe leden

Als u lid wilt worden van onze vereniging dan is het goed om u even te verdiepen in de afspraken die we met elkaar gemaakt hebben. Zo organiseren we ieder seizoen verschillende acties waarbij we van u of je ouders (afhankelijk van de actie) een bijdrage verwachten. Zo kunnen we de contributie laag houden. Kijk voor een overzicht van alle afspraken bij werzaamheden leden. De hoogte van de contributie en de tarieven van de muzieklessen, vindt u links in het menu 'tarieven'.

MA 02-07: tijd 18.30 uur: Optreden Talentenorkest De Tweewegen (locatie buiten of binnen, weersafhankelijk)

ZA 30-06: Oud papier ophalen

VR 13-07: Waerts Muziekpodium

Laatste nieuwtjes en bijzonderheden

13-06 Koop je wel eens bij een webwinkel? Doe dit dan aub via Sponsorklikshier op onze site.

08-06: Tweede kerkconcert ook geslaagd! De pers schreef: "staande ovatie voor orkest!"

04-06: Talentenorkest De Tweewegen gaat optreden!!

01-06: Eerste geslaagde kerkconcert In Hippolytushoef achter de rug. Op 8-6 het tweede in Kolhorn

18-4: Succesvol optreden van leerlingen basisschool De Tweewegen en het opleidingorkest bij de St. Surplus

19-3: Muziekinstrumenten uitgereikt. Vandaag zijn de muziekinstrumenten aan de deelnemende leerlingen aan de muziekimpuls uitgereikt. Lees meer

Wijziging in het bestuur. Voorzitter Gerrit Kramer en bestuurslid Roos Slot zijn tijdens de laatste ALV afgetreden. Nieuw in het bestuur zijn: Dennis Burger (voorzitter) en Karin Arends (vice-voorzitter). Bestuur en leden danken Gerrit en Roos voor hun 'volle inzet' gedurende de afgelopen jaren!! Uiteraard ook Dennis en Karin veel succes op jullie nieuwe positie.