Werkzaamheden leden

De kosten van onze vereniging zijn hoog, dirigent en docenten zijn allen betaalde krachten, instrumentarium moet van tijd tot tijd vernieuwd worden. Daarnaast moet ook het clubgebouw in stand worden gehouden. Voor het houden van al deze acties doen wij altijd een beroep op de leden en ouders van jeugdleden. In het begin van het jaar krijgt ieder lid een vrijwilligerskalender waar alle acties opstaan en waar ook opstaat wanneer hij/zij mee moet helpen. Niet alleen de leerlingen maar  ook de ouders/verzorgers van leerlingen moeten er op kijken wanneer zij aan de beurt zijn en de data in hun agenda noteren. De vrijwilligerskalender is ook te vinden in het ledengedeelte van deze website (ledenpagina's).

Activiteiten waaraan deel genomen dient te worden:

Oud papier ophalen
Eens in de 2 maanden halen we met de muziekvereniging het oud papier op in het dorp, het aantal kilo’s oud papier bepaalt wat we ermee verdienen.

Rommelmarkt
Eens per jaar organiseren we een rommelmarkt in de gymzaal van Wieringerwaard. We halen in het dorp oude spullen op die we dan zelf verkopen.

Boekenmarkt
Ieder najaar organiseren we een boekenmarkt in ons clubgebouw. De boeken worden opgehaald bij mensen, uitgezocht en verkocht op een zondag in november.

Tulpenactie
Rond februari gaan we ieder jaar met alle leden langs de deuren om bosjes tulpen te verkopen.

Diversen
Daarnaast wordt er van orkestleden verwacht dat zij meehelpen met het klaarzetten, opruimen en schoonhouden van de zaal bij concerten en met het organiseren van activiteiten.

Schoonmaken Kaanzaal en bardienst repetitie
De leden van het orkest draaien 2 à 3 keer per seizoen bardienst en maken aansluitend in dat weekend de Kaanzaal schoon.

De meeste activiteiten worden aangegeven in de agenda, aan de rechterkant van deze pagina.

22-12: Kaarten Openingsconcert Jubileumjaar vanaf 2-2-19 te koop voor 5 euro.

15-12 Kuiper Sloopwerken, Wiba Autobanden en Autoservice Van der Waals zijn nieuw als adverteerders. Onze hartelijke dank!!

23-11 Domeinnaam www.jubileumwaard.nl geregistreerd voor jubileumjaar!

Januari

wo 2: Start kaartverkoop Openingsconcert

za 02: Openingsconcert 60-jarig Jubileumjaar in de Oude School en tevens START KAARTVERKOOP voor jubileumconcert 15/06

za 09: Tulpenactie (o.v.)