SponsorKliks:

Sponsor Muziekvereniging Wieringerwaard gratis!

Met SponsorKliks kunt u een financiële bijdrage leveren aan onze muziekvereniging, zonder dat het u een cent extra kost! Voorbeeld: reserveer een restaurant online via Dinnersite.nl of bestel online een pizza via o.a. Thuisbezorgd en Muziekvereniging Wieringerwaard ontvangt geld in de clubkas. Dit geldt ook voor uw aankopen via internet.

Hoe werkt het?
Wilt u Muziekvereniging Wieringerwaard gratis sponsoren? Zorg er dan voor dat u voortaan uw online aankopen doet via onze SponsorKlikspagina. Webwinkels betalen een commissie voor elke bestelling die via SponsorKliks.nl wordt gedaan. Een groot deel van deze commissie wordt daarna gestort op de rekening van Muziekvereniging Wieringerwaard. Of u nu rechtstreeks naar bijvoorbeeld Bol.com gaat of u gaat via SponsorKliks.nl naar de site van Bol.com, u betaalt hetzelfde. Alleen in het laatste geval profiteert Muziekvereniging Wieringerwaard er direct van!

MA 02-07: tijd 18.30 uur: Optreden Talentenorkest De Tweewegen (locatie buiten of binnen, weersafhankelijk)

ZA 30-06: Oud papier ophalen

VR 13-07: Waerts Muziekpodium

Laatste nieuwtjes en bijzonderheden

13-06 Koop je wel eens bij een webwinkel? Doe dit dan aub via Sponsorklikshier op onze site.

08-06: Tweede kerkconcert ook geslaagd! De pers schreef: "staande ovatie voor orkest!"

04-06: Talentenorkest De Tweewegen gaat optreden!!

01-06: Eerste geslaagde kerkconcert In Hippolytushoef achter de rug. Op 8-6 het tweede in Kolhorn

18-4: Succesvol optreden van leerlingen basisschool De Tweewegen en het opleidingorkest bij de St. Surplus

19-3: Muziekinstrumenten uitgereikt. Vandaag zijn de muziekinstrumenten aan de deelnemende leerlingen aan de muziekimpuls uitgereikt. Lees meer

Wijziging in het bestuur. Voorzitter Gerrit Kramer en bestuurslid Roos Slot zijn tijdens de laatste ALV afgetreden. Nieuw in het bestuur zijn: Dennis Burger (voorzitter) en Karin Arends (vice-voorzitter). Bestuur en leden danken Gerrit en Roos voor hun 'volle inzet' gedurende de afgelopen jaren!! Uiteraard ook Dennis en Karin veel succes op jullie nieuwe positie.