SponsorKliks:

Sponsor Muziekvereniging Wieringerwaard gratis!

Met SponsorKliks kunt u een financiële bijdrage leveren aan onze muziekvereniging, zonder dat het u een cent extra kost! Voorbeeld: reserveer een restaurant online via Dinnersite.nl of bestel online een pizza via o.a. Thuisbezorgd en Muziekvereniging Wieringerwaard ontvangt geld in de clubkas. Dit geldt ook voor uw aankopen via internet.

Hoe werkt het?
Wilt u Muziekvereniging Wieringerwaard gratis sponsoren? Zorg er dan voor dat u voortaan uw online aankopen doet via onze SponsorKlikspagina. Webwinkels betalen een commissie voor elke bestelling die via SponsorKliks.nl wordt gedaan. Een groot deel van deze commissie wordt daarna gestort op de rekening van Muziekvereniging Wieringerwaard. Of u nu rechtstreeks naar bijvoorbeeld Bol.com gaat of u gaat via SponsorKliks.nl naar de site van Bol.com, u betaalt hetzelfde. Alleen in het laatste geval profiteert Muziekvereniging Wieringerwaard er direct van!

December

vr 14: Vriendenavond

za 02: Openingsconcert 60-jarig Jubileumjaar

za 09: Tulpenactie (verkoop)

za 30: Feestavond

za 15: Jubileum Concert met Leona Philippo en projectkoor

Laatste nieuwtjes en bijzonderheden

11-11 De boekenmarkt was weer geslaagd. Iedereen bedankt!

05-11 Boeken voor de boekenmarkt zijn nog steeds welkom!

28-10 Weekend Siensbach achter de rug: Fantastisch was het, een verslag volgt!!! Duitse pers lovend!!

21-10 Bij het jubileumconcert gaan wij optreden met LEONA PHILIPPO!!

11-10 Het gastenboek is weer beter te zien op deze site. Vul hem gerust eens in!!

06-10 BOEKEN gezocht, wie heeft er boeken voor ons?

03-10 Op de site staat voortaan het hoofdstuk "Jubileumjaar 2019" met de laatste informatie voor geinteresseerden

30-09 Het Pannenkoekenfestijn was een geslaagd festijn. Iedereen bedankt! Volgend jaar weer?

04-07 Ook onze vereniging is voor diverse muzikale activiteiten wel afhankelijk van derden. Wij zijn er dan ook bijzonder trots op dat wij voor de aanschaf van muziekinstrumenten een gift hebben ontvangen van het Prins Bernhardfonds!!! Behalve trots bedanken wij het Prins Bernhardfonds hier natuurlijk ook voor.