SponsorKliks:

Sponsor Muziekvereniging Wieringerwaard gratis!

Met SponsorKliks kunt u een financiële bijdrage leveren aan onze muziekvereniging, zonder dat het u een cent extra kost! Voorbeeld: reserveer een restaurant online via Dinnersite.nl of bestel online een pizza via o.a. Thuisbezorgd en Muziekvereniging Wieringerwaard ontvangt geld in de clubkas. Dit geldt ook voor uw aankopen via internet.

Hoe werkt het?
Wilt u Muziekvereniging Wieringerwaard gratis sponsoren? Zorg er dan voor dat u voortaan uw online aankopen doet via onze SponsorKlikspagina. Webwinkels betalen een commissie voor elke bestelling die via SponsorKliks.nl wordt gedaan. Een groot deel van deze commissie wordt daarna gestort op de rekening van Muziekvereniging Wieringerwaard. Of u nu rechtstreeks naar bijvoorbeeld Bol.com gaat of u gaat via SponsorKliks.nl naar de site van Bol.com, u betaalt hetzelfde. Alleen in het laatste geval profiteert Muziekvereniging Wieringerwaard er direct van!

za 29: Oud Papier ophalen

zo 30: Pannenkoeken-festijn

Oktober

do 25 t/m zo 28 uitwisseling naar Siensbach

zo 4: Deelname Westfriesland Festival

zo 11: Boekenmarkt

December

vr 14: Vriendenavond

za 02: Openingsconcert 60-jarig Jubileumjaar

za 09: Tulpenactie (verkoop)

Laatste nieuwtjes en bijzonderheden

04-07 Ook onze vereniging is voor diverse muzikale activiteiten wel afhankelijk van derden. Wij zijn er dan ook bijzonder trots op dat wij voor de aanschaf van muziekinstrumenten een gift hebben ontvangen van het Prins Bernhardfonds!!! Behalve trots bedanken wij het Prins Bernhardfonds hier natuurlijk ook voor.

26-06 Wij zijn op zoek naar enthousiaste muzikanten....lees hier naast meer

13-06 Koop je wel eens bij een webwinkel? Doe dit dan aub via Sponsorklikshier op onze site