Word Vriend!

Iedereen die onze vereniging een warm hart toedraagt, kan ‘Vriend van Muziekvereniging Wieringerwaard’ worden. Onze Vrienden dragen financieel bij aan de club en hebben daarom een streepje voor! Als Vriend profiteert u van de volgende aantrekkelijke voordelen:

• Voorrang op het reserveren van concertkaarten;
  • Tweemaal per jaar een (digitaal) Vrienden-bulletin met informatie over alle aspecten van de vereniging en wat daar speelt;
  • Eens per jaar wordt u als Vriend uitgenodigd voor een Vriendenavond, waarop u flink in de watten wordt gelegd.

Vriend worden? Dat kan voor minimaal € 10,00 per jaar.

Aanmelden kan het hele jaar door via het inschrijfformulier (pdf) of het papieren aanmeldformulier dat tijdens evenementen wordt uitgedeeld (inleveren in de brievenbus van het Dorpshuis op Populierenlaan 23A in Wieringerwaard). Het Vriendenlidmaatschap wordt automatisch verlengd. Opzeggen kan altijd.